Willkommen im elektronischen Büro
OMIC.03 - Reclamació en assumptes de consum - Seu Electrònica
OMIC.03 - Reclamació en assumptes de consum
Wer kann den Antrag stellen?
La persona que sigui la consumidora final del bé o servei, i sigui resident al municipi de Palma.
Wann soll der Prozess gestartet werden?
L' horari de l'oficina és de dilluns a dijous, de 8.30 a 14.00 hores i divendres de 11.00 a 14.00 hores.
El mes d'agost, l'horari de l'oficina és de 9.00 a 13.00 hores.
Heu de sol·licitar CITA PRÈVIA a través dels telèfons 971 72 46 50 / 971 71 27 48.
Einzureichende Unterlagen
- full de reclamació, denúncia o queixa (emplenat)
- document justificatiu de la relació comercial (pressupost, tiquet, factura...)
- acreditació de representació legal, si escau
- acreditació que és consumidor final (per exemple, factura a nom seu)
- d'altra documentació de la relació comercial, si escau
Wo kann der Antrag gestellt werden?
Presencial:
OMIC (Oficina Municipal d'Informació al Consumidor)
Plaça de l'Olivar, 4 (baixos). 07002 Palma
Per Internet:
Clicau aquí per a iniciar la reclamació
Verarbeitungszeitraum
2Gesetzliche Regelung
- Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries (BOE núm. 287, de 30 de novembre
- Llei 7/2014, de 23 de juliol, de protecció de les persones consumidores i usuàries de les Illes Balears (BOIB núm. 103, de 31 de juliol de 2014)
- Normativa específica segons consulta
Wer bearbeitet den Antrag?
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Pl. de l'Olivar, 4
Tel. 971 724650
Fax: 971 720270
Web: www.omic.palma.es
Art der Verfahrenseinleitung
Antrag durch den BetroffenenAnforderungen
Pot demanar la iniciació qui resulti ser el consumidor final del bé adquirit a una empresa o servei prestat per un professional. El consumidor ha de ser resident a Palma i aportar els documents justificatius de la queixa, reclamació o denúncia.
Auflösungskörper
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Pl. de l'Olivar, 4
Tel. 971 724650
Fax: 971 720270
Web: www.omic.palma.es
Stilleffekte
Trifft nicht zu
Sei dein
Der Beschluss beendet nicht das VerfahrenMehr Informationen
Vull fer una reclamació sobre una compra que vaig realitzar a Palma, però tenc la meva residència en un altre municipi. Puc acudir a l'OMIC de Palma? No, l' OMIC només pot atendre els consumidors residents al municipi de Palma, però pot informar de l'organisme competent en cada cas.
Presencial
Anforderungen an die TelematikverarbeitungUnterlagen
Full de reclamació denúncia o queixa -OMIC-Datum der letzten Änderung: 26. März 2024